Sene 2005 gülcemin üniversite sınav sonuçları belliolacak hepimizde bir heycan var. Umuyoruzki daha doğrusu gülcem istiyorki istanbul olsun biz ise herhangi bir yer olsun ama mesleği güzelolsun.Kafam hep o son iki tercihte annemle zorla yazdırdığımız fizik tedavi ve rehabilitasyon. Ama onun için tek bir kötü yanı var onun için ankara olması .Sınav sonuçları açıklandı ve gerçektende annemle bizimistediğimizgibi ankara başkent üniversitesi fizik tedavi oldu.Gülcemcim çok üzülmüştü ama orda çok mutlu olacağını kankalarının kuzenlerinin oalcağını çok güzel vakit geçirebileceğini düşünemiyordu o an .İlk gittiği sene gerçektend e ankarayı zindna etti kendine ne ankara ondan biişey anlayabildi ne de o ankaradan .Her haftasonu ya zonguldaktaydı ya da istanbulda.Ama ankara sevdirecekti kendini ona bundan emindim.Ve gerçekten de öyle oldu 4 sene geçti ve artık mezun oldu ilk başta alışamadığı sevmek stemediği yerden ve okuldan .Ama o dönmek istemiyordu artık çünkü hep beraber vakit geçirdiği arkadaşları kuzenleri yanındaydı.Canımıniçi bitanecik kardeşim ,kızımın teyzoşu ,muratın da bitanecik baldızı bak şimdi mezun oldun hatta çalışmaya bile başladın sanmaki yanlızsın herzaman her ihtiyacın olduğunda veya olmadığında hep seninleyiz çünkü seni çok ama çok seviyoruz ömrünün sonuna kadar herşey istediğin gibi ,istemediğin şeylerde de bu okul gibi ankara gibi (çiğdem gibi feyzo gibi safa gibi )seni mutlu eden süprizler olsun.......
Bütün kızlar toplandık toplandık .......


Kahvaltımızıda ettikten sonra yolmuza devamettik ilk önce kendimize kalacak bir yer bulduk ve akşam için hazırlanmaya başladık.Ben duruya pembe bir elbise almıştım o aşkam giymesi için hepimiz hazırlandıktan sonra nişanın yapılacağı yere gittik .


.




Sünnet gölünde vakit geçirdiktenn sonra Abanta doğru yola çıktık Abantta da biraz dolaşıp sucuk ekmek yiyip evimize dönecektik.Abant da aynen Sünnet gölü gibiydi harikaydı.Yani haftasonu tatilimiz Duruyla birlikte çok güzel geçti .
