27 Mayıs 2013 Pazartesi

BU NASIL BİR ŞEY.....


Bu nasıl bir şey anlamadım gerçekten.Geçen sene çok güzeldi.Bu sene geçen seneden daha da güzeldi.Suyundan mıdır öğretmenlerinden midir çocuklarından mıdır anlamadım.Ama tek anladığım hepsinin teker teker çok değerli insanlar olduğu.Bütün bunlar bir ayaya gelincede o hafta sonu izlediğimiz muhteşem show çıktı karşımıza.
Duru nun sene sonu gösterisinden bahsediyorum tabiki.Yine doğru bir karar verdiğimiz için kendimizle gurur duyduk Muratla.Filiz Anaokullu olduğumuz için.
Küçücüktü geçen sene o zaman bile bayılmıştık danslarına.Ama bu sene kopardılar bizi.İnanılmaz bir özgüven inanılmaz bir disiplin inanılmaz bir show vardı karşımızda.Hepsi kendilerine verilen görevi çok güzel yerine getirdi.Çiğdem öğretmenlerine Neşe öğretmenlerinin yüzlerini kara çıkartmamak için ellerinden geleni yaptılar.
Tekrardan teşekkürler Filiz Anaokulu tekrardan minnet duyduk size.İşte bu dedik Filiz anaokuluna yakışır bir şeklideydi herşey.Ve ayrıca herşey ama herşey için Teşekkürler çiğdem öğretmen neler öğrendik senden nelerimiz değişti seninle.Seninle beraber büyüdük biz.Evimizde hep sen vardın Durunun hep yanındaydın.İlk öğretmenimiz oldun sen.Yerin hep ayrı olacak Durunun kalbinde ve bizim kalbimizde.
Daha küçücüktü o kreşe gelirken Duru konuşmayı daha yarımyamalak yapıordu.Sizinle büyüdü benim çocuğum .bugün çok şükür diyebiliyorsam sizlerin emekleriyledir bu.
Tülay teyze pelin teyze siz Durunun hep koruyucuları oldunuz bizden önce sahip çıktınız Duruya sizin emekleriniz hiç ama hiç unutulmaz...
Böyle bir ekibe sahip olduğu için böyle bir yer açtığı için çocuklarımıza böyle bir eğitim verme imkanını sağladığı için Teşekkürler Filiz -Hüseyin KUTLU.
Hayatımız sizinle daha da güzelleşti.Bundan sonrada hep yanımızda hayatımızda olmanız dileğiyle.Biz Filiz Anaokullu olduğumuz için sizinle gurur duyuyoruz.....



 Hazırlıklarımız birgün önceden başladı.Kıyafetimize uygun ojemizi sürdük süslendik.Saçlarımız düz olacaktı. Dansımıza düz saç yakışacakmış.Fönümüzü de çektirdik .Tam Duru nun istediği gibi oldu herşey.



                                        Dans şarkımız Beyonce singe ladies parçasıydı.




Resimler benim çektiğim kadarıyla bu kadar.Geçen sene kızmıştım kendime neden video çekmedim diye.Çünkü insan doymuyor tekrar tekrar izlemek istiyor.Ama onu canlı izlerken de heycandan çekemiyor insan kendimi sahneye atıp onların heyecanlarını paylaşmak istiyorsun.Fotoğraf ve video çekimi yapıldı.Onlar da elime ulaştığında hemen yayınlıyacam.

1 yorum:

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...