12 Mayıs 2009 Salı

İLK ANNELER GÜNÜM..


Anne olmak sabır ister emek ister derlerdi, anne olunca annenin değerini daha iyi anlarsın derlerdi kulakarkası yapardım meğersem doğruymuş hayatıma o minik tombik balerin girdiinden beri bitanecik annemin değerini eskisinden çok daha iyi anlıyorum.Çok zor bir görevin varmış annecim zor ama değerli Bu görevi banada öğrettiğin için sabrın emeğin ne demek olduğunu öğrettiğin için herşey için çok amaçok teşekkür ederim iyiki varsın iyiki benimlesin seni çok ama çok seviyorum.Günün her saatinde her dakikasında kendini benim yanımda hissetirdiğin için bana anneliği öğrettiğin için bana yaşamayı öğrettiğin için çok ama çok teşekkür ederim anneler günün kutlu olsun annecim....
Anneler günümüz cumartesiden başladı bizim cumartesi günü babannemize kahvaltıya gittik onun annelr gününü kutlıyıp ellerinden öptük pazar günü ise zonguldakta ananemizin yanındaydık.Hep beraber kahvaltı etikten sonra bartına gittik büyük ananemizin ve büyük babannemizin anneler gününü kutlamak için.Onların da anneler gününü kutladık Sonra hepberaber inkumuna gittikhava muhteşemdi yaz kendini gösstermeye başlamıştı.Duru için harika biryerdi inkumu havası denizi yeşili mükemmeldi 25 seneden beri benim yazlarımı geçiriğim yerde artıkkzıımda geçirecekti.
Kızımın bana annler günü hediyesi dişi oldu.Alt tarafta çıkan küçük beyaz bir diş ve onun o kokusu en güzel anneler günü hediyesiydi seni seviyorum durucumnice anneler gününe hep beraber......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...