23 Haziran 2009 Salı

BABALAR GÜNÜNÜDE KUTLADIK....


Muratın ilk babalar günüydü bu.Ne hissediyodu neler düşünüyordu bilmiyorum ama durunun onun için çok önemli olduğu çok sevdiği ve iyiki baba olduğu bütün davranışlarından gözlerinden okunabliyordu.Ama bir yanı acıyordu üzülüyordu buna eminim o da istiyprdu babasının onun yanında olmasını ve kızının ona dede dediğini duymasını ama eminim o mavi bulutların arkasında bunları duyuyordu muratın bu kadar mutlu olduğuna o da seviniyordu.

Kızlar babalarına çok düşkün olurlar benim kızımda bunu daha doğduğu ilk aylarda göstermeye başladı .Bilmiyorum benim için belki bi kıskançlık belki bu duruma çok sevinmem....bildiğim tek şey ikisinide deli gibi sevdiğim ve ömrümüzün sonuna kadar hep birlikte olmak istediğim...

Ben öyle anneler gününde bablar gününde pek fazla hediye almayı sevmem.İnsanların hiç ummadıkalrı bir günde bir hediye almak onları şaşırtmak daha çok hoşuma gider .Eğer takvimde böyle bir tarihşn üzerine babalar günü yazdılarsa bizde bunu kocaman sevgidolu bi öpücükle tamamlarız .Durunun babasının yanağına kondurduğu salyalı bir öpücük ve benim de kendi babamın yanağına kondurduğum kocaaaaman bir öpücük....

Canım babam iyiki babamsın,iyiki durunun dedesisin ve iyiki hala benim yanımdasın seni çok ama çok seviyorum....

Canım kocam iyiki benim kocamsın iyiki durunun babasısın seni çok ama çok seviyoruz.....

Rahmetli babamıza;aramızda değilsin seni tanımıyor da olabilirim ama bir babasın ve durunun dedesinin iyiki muratın babasıydın ve iyiki onun gibi bir evlat yetiştirdin seni de çok seviyoruz.....BÜTÜN BABALARIN BABALAR GÜNÜ KUTLU OLSUN.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...