12 Mayıs 2013 Pazar

HIDIRELLEZ...


Bu sene hıdırellez üzerine tez hazırladım resmen.Değişik değişik şeyler varmış.Ben de bu sene yapalım dedim.Çıktık yollara.Pazar gece gül ağacının altına dileklerimizi yazdık ağaca paramızı bağladık.Pazarı pazartesiye bağlayan gece yani 6 mayıs sabahı saat 4 de daha ezan okunmadan uyandık.Fındık Dede türbesine ziyarete namazımızı orda kıldık.Duamızı ettik.Dileklerimizi diledik.Ordan çıktık aktaş tepesindeki türbeye onu da ziyaret ettik dualarımızı dileklerimizi diledik.Ordan bir türbe daha ziyaret edip 3 türbede topladığımız taşları denize attık.Gönlümüzü bağladık gönülden istedik umarım Allah benim ve herkesin dualarını kabul eder
.Ben işaretlere inanırım.3.türbedeb inerken önüme karınca yuvası çıktı.Bereket demekti bence bu.Umarım bu bereket hep bizimle olur.


Hıdırellez ateşi yakmadan atlamadan da olur mu hiç....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...