12 Mayıs 2013 Pazar

BİR TEK ANNEM OLSUN BANA BİR ŞEY OLMAZ.....

Küçük bir bebektim ben de annemin kucağında...

Seneler ne kadar da çabuk geçiyor.Daha dün annemizin yanında gülcem le beraber ona anneler gününde neler yapacağımızı planlarken hatırlıyorum kendimi.Şimdi ise birimiz karnında yaşadığı kıpırtıları hissederken yaşıyor anneler gününü, diğerimiz iki ayrı evladın verdiği kocaman sevgi ve öpücükle yaşıyor anneler gününü.Ben de büyüyünce anne olcam derdim. annem gibi anne olcam derdim
.Olmaya çalışıyorum canım annem senin bize verdiğin emek gibi emekler vermeye, senin bize verdiğin sıcaklık kadar yuvama sıcaklık vermeye çalışıyorum.Sen bizim yanımızdasın ya bize hiç bir şey olmaz.Canım annem anneler günü kutlu olsun.Seni çok ama çok seviyorum.
Bana bu duyguyu yaşatan canım çocuklarım sizi canımdan çoK seviyorum.İyi ki varsınız iyi ki benim çocuklarımsınız.

                                  Sonra benim de o mucize kıpırtı oluştu karnımda ve kalbimde.....

Bir kızım olucaktı benim de ben de anne olacaktım annem gibi....

           Kucağıma aldığımda anladım annemin kıymetini, daha çok yolum vardı onun gibi olmak için.....

O güzel duyguyu bir kere daha tadacaktım yanımda kızımla....


Bu sefer de koca ayaklı bir oğlum olacaktı.....


İkisinin de tadı da bir başka güzel....


                                                          Allah hiç ayırmasın bizleri...



                                 Ben de ananeniz gibi bir anne olacağım ve hep yanınızda olacağım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...