2 Mayıs 2013 Perşembe

FİLİZ ANAOKULU.....



Yaptığım şeylerden, konuştuklarımdan pek pişman olan biri değilimdir.İllaki yaptıysam da konuştuysam da bir nedeni vardır.İyi ya da kötü.O günün şartları onu gerektiriyordur öyle yapılmıştır veya konuşulmuştur.Hee şöyle derim şimdiki aklım olsa diye başlayan cümlelerim olur ama pişmanlıklarım keşkelerim pek fazla değildir.Ortam, şartlar ve kişiler bunları değiştirebilir.Hele bu insanın çocukları üzerindeyse.Keşke dememek için kafa öyle çok yorulur ki .Ne yapsak ne etsek  nasıl davransak diye.Kreş konusu da bunlardan biriydi.Hangi kreş olsun, hangisi benim çocuğumu ve beni daha çok memnun ve mutlu eder diye.Daha kreş yaşı gelmeden başlamıştım soruşturmaya.Evet bu bir şans işi de olabilir.O zaman biz şanslı olanlardanız.
Hep derler bir işe nasıl başlarsan devamı da öyle gelir diye.Biz okul hayatımıza bizi mutlu eden bizi doyuran bir yerle başladık.Böyle de devam edicek buna inanıyorum
.Hafta sonu Filiz Anaokulunun velilerle olan bir etkinliği vardı.Duru çok heycanlıydı. Arkadaşları öğretmenleri ve anne babasıyla güzel bir haftasonu   geçirecekti. Gerçekten de öyle oldu.Biz de çok eğlendik çocuklarda çok eğlendik.
Ve ben yine dedimki iyiki filiz anaokulundayız.Yine keşke demedğim için kararımdan pişman olmadığım için çok mutlu oldum.Teşekkürler Filiz kreş Filiz öğretmen...




                                                              Kovaya su taşımaca.....

                                                                   Balon patlatmaca.....


                                                    Babaların yarışması da olmaz mı.....


                                                        Parkta arkadaşlarla mutluluk.....

                  Maalesef yemek yarışmasını alamadık.Zaten kendimden pek de umutlu değildim:((


Annelerin yarışması; anne giydirmenin sonucu bizden yana oldu ve taçlarımızı kazandık:)))

Güzel biten günün ardından kaçınılmaz son:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...