10 Mayıs 2009 Pazar

DURU SÜNNET GÖLÜNDE

23 Nisan tatilini nasıl geçirceğimizi düşünüyoduk ama bizim eczacıların ertesi gün tatil olmadığından öyle uzun bir tatil yapamıyacaktık ama biz haftasonu için güzel bir tatil planladık.Balayını da geçirdiğimiz abant ve sünnet gölüne gidicektik duruyla birlikte.Cuma günü saat 4 gibi çıktık yola altı buçuk gibi ordaydık abantın içinden doğru gittik doğa canlanmıştı heryer yemyeşil mis gibiydi.Sünnet gölüne yaklaştıkça bir köyün içine giriyosunuz ama çok güzel bütün koyun sürüleri keçi sürüleri yolların ortasında aralarındaki kuzular ise harika meee meee diye ortalıkta geziniiyolar.Ama duru uyuduğu için hiçbişey göremedi zaten görseydi de pek bişi anlıyacak yaşta değildi.Sünnet gölüne geldiğimizde hava harikaydı .Gölün üzerine ağaçların yeşilliği düşmüş yemyeşil bir göl olmuştu.Tek konaklanıcak yer vardı o da Muratın arkadaşının yeriydi.Gerçekten doğal by pass dı oksijeni ciğerlerimizde hissediyorduk. Özgür ve Ezgi yede söylemiştik sizde gelin diye bir baktık onalrda geldi.Hepberaber akşam yemeğimizi yedik ama Duru kalabalığa ve sese alışkın oömadığından arabasında uyumuyordu zar zor uyudu ama yarım saat sonra gözlerini açtı orda rahatsız olduğundan biz de odamıza çıktık ve uyuduk sabah erken kalkıcaktık malum duru sabah 6 buçuk yedide kalkıyordu.Odamzı çatı katıydıgece camından yıldızları görebilioduk sabah olduğunda güneşin ilk ışıkalrıla uyandık .Duru zaten uyanmıştı:)Hep beraber kahvaltıya indi Duru bu sefer huzurluydu uykusunu almıştı ses ve fazla kalabalıkta yoktu çocukalr vardı etrafta tam duruluk yani.Kahvaltımızı ettikten sonra gölün yanına indik ve gezintiye çıktık zaten çok büyük biryer değildi.Ama harika bir yerdi doğası havası kuş sesleri ortalıkta dolaşan tavuklar göldeki ördekler tam haftasonu geçirilecekbir yerdi.Haftaiçi yorulan vücudunuzu yenileyebilcek biryer Sünnet gölünde vakit geçirdiktenn sonra Abanta doğru yola çıktık Abantta da biraz dolaşıp sucuk ekmek yiyip evimize dönecektik.Abant da aynen Sünnet gölü gibiydi harikaydı.Yani haftasonu tatilimiz Duruyla birlikte çok güzel geçti .