
Rotavirüs, adından da anlaşıldığı üzere iğrenç bir virüs türü. Bula bula kızımı buldu pazartesi günü ateşle kendini göstermeye başladı biz bunu dişlere yorduk üst taraftaki iki pıtırcık diş de yollandı geliyor çünkü.
Akşam eve gittiğimde derecede 40 ı görünce doğru hastaneye gittik .Doktorumuz çıkmıştı diğer çocuk doktorunu kapıda yakaladım ve hemen kolundan çekip getirdim o da saolsun ilgilendi ama yanlış teşhis koydu farenjitmiş:)))antibiyotik verdi.Eczacı olmama rağmen ilaç kullanmayı kullandırtmayı hiç sevmiyorum.Çok iyi ettiğimi de düşünüyorum....
Rotavirus nedir?Rotavirus sindirim sistemini etkileyen ve tüm dünyada en sık ishal nedeni olan bir virüstür. Rotavirus enfeksiyonları genellikle ateş ve kusma ile başlar ve ishal ile devam eder. İshal bazı hastalarda hafif seyrederken bazı hastalarda ciddi sıvı kayıpları nedeniyle hastaneye yatış gerekebilir. Hastaneye yatış gerektiren ishal vakalarında da en sık etken rotavirüstür. Çoğu hastada ishal 3-9 gün sürer. Neyseki biz ateşimizi kontrol altına alabilmek için hastanede yattık.Aslında bu hastalığın aşısını olmuştuk iyiki de olmuşuz çünkü bu hastalık daha kötü sonuçlar doğurabilirmiş.Biz hiç bir ilaç kullanmadan bol bol emerek bu hastalığı da atlatmış olduk
Ama inanın o hastayken keşke onun yerine ben yatak döşek yatsam diyorum.Onun bir teline zarar gelsin istemiyorum sanırım anne olmaya daha yeni yeni başlıyorum ve kendi annemi daha iyi anlayabiliyorum.Şu an Duru çok iyi keyfi neşesi yerinde bi de o üstten patlayan dişler hemen gelirse çok daha iyi olacak.......






mutluluk.....










Sene 2005 gülcemin üniversite sınav sonuçları belliolacak hepimizde bir heycan var. Umuyoruzki daha doğrusu gülcem istiyorki istanbul olsun biz ise herhangi bir yer olsun ama mesleği güzelolsun.Kafam hep o son iki tercihte annemle zorla yazdırdığımız fizik tedavi ve rehabilitasyon. Ama onun için tek bir kötü yanı var onun için ankara olması .Sınav sonuçları açıklandı ve gerçektende annemle bizimistediğimizgibi ankara başkent üniversitesi fizik tedavi oldu.Gülcemcim çok üzülmüştü ama orda çok mutlu olacağını kankalarının kuzenlerinin oalcağını çok güzel vakit geçirebileceğini düşünemiyordu o an .İlk gittiği sene gerçektend e ankarayı zindna etti kendine ne ankara ondan biişey anlayabildi ne de o ankaradan .Her haftasonu ya zonguldaktaydı ya da istanbulda.Ama ankara sevdirecekti kendini ona bundan emindim.Ve gerçekten de öyle oldu 4 sene geçti ve artık mezun oldu ilk başta alışamadığı sevmek stemediği yerden ve okuldan .Ama o dönmek istemiyordu artık çünkü hep beraber vakit geçirdiği arkadaşları kuzenleri yanındaydı.

Kahvaltımızıda ettikten sonra yolmuza devamettik ilk önce kendimize kalacak bir yer bulduk ve akşam için hazırlanmaya başladık.Ben duruya pembe bir elbise almıştım o aşkam giymesi için hepimiz hazırlandıktan sonra nişanın yapılacağı yere gittik .


.