3 Ağustos 2009 Pazartesi

ROVATİRÜS DE NE?


Rotavirüs, adından da anlaşıldığı üzere iğrenç bir virüs türü. Bula bula kızımı buldu pazartesi günü ateşle kendini göstermeye başladı biz bunu dişlere yorduk üst taraftaki iki pıtırcık diş de yollandı geliyor çünkü.


Akşam eve gittiğimde derecede 40 ı görünce doğru hastaneye gittik .Doktorumuz çıkmıştı diğer çocuk doktorunu kapıda yakaladım ve hemen kolundan çekip getirdim o da saolsun ilgilendi ama yanlış teşhis koydu farenjitmiş:)))antibiyotik verdi.Eczacı olmama rağmen ilaç kullanmayı kullandırtmayı hiç sevmiyorum.Çok iyi ettiğimi de düşünüyorum....


Rotavirus nedir?Rotavirus sindirim sistemini etkileyen ve tüm dünyada en sık ishal nedeni olan bir virüstür. Rotavirus enfeksiyonları genellikle ateş ve kusma ile başlar ve ishal ile devam eder. İshal bazı hastalarda hafif seyrederken bazı hastalarda ciddi sıvı kayıpları nedeniyle hastaneye yatış gerekebilir. Hastaneye yatış gerektiren ishal vakalarında da en sık etken rotavirüstür. Çoğu hastada ishal 3-9 gün sürer. Neyseki biz ateşimizi kontrol altına alabilmek için hastanede yattık.Aslında bu hastalığın aşısını olmuştuk iyiki de olmuşuz çünkü bu hastalık daha kötü sonuçlar doğurabilirmiş.Biz hiç bir ilaç kullanmadan bol bol emerek bu hastalığı da atlatmış olduk


Ama inanın o hastayken keşke onun yerine ben yatak döşek yatsam diyorum.Onun bir teline zarar gelsin istemiyorum sanırım anne olmaya daha yeni yeni başlıyorum ve kendi annemi daha iyi anlayabiliyorum.Şu an Duru çok iyi keyfi neşesi yerinde bi de o üstten patlayan dişler hemen gelirse çok daha iyi olacak.......

3 yorum:

  1. çok geçmiş olsun genelde kreş çocuklarında görülür bizim kızın sınıfındakiler de kırılmıştı bir dönem...
    çok geşmiş olsun şeker kıza...

    YanıtlaSil
  2. saol canım bizede nerden bulaştı bilmiyorum ama iyiki aşısını olmuştu hafihf atlattık

    YanıtlaSil
  3. Çok çok geçmiş olsun o tatlı suratın asık olduğunu düşünmek bile insanı üzmeye yetiyor. Allah şifasız hastalıklardan uzak tutsun

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...