18 Şubat 2011 Cuma

İLAHİ KIRMIZI ACI BİBER....


Doğru mu yaptım veya anneliği doğru mu yapıyorum bilmiyorum ama kör topal becerebildiğimi düşünüyorum.Çok zormuş bu annelik bazen kalıveriyorum Durunun davranışları karşısında burda ne yapmam gerekiyor nasıl düşünmem gerekiyor düşünemiyorum.
İllaki okuyoruz araştırıyoruz ama teorikte herşey tam, pretiğe gelince gelmiyor insanın aklına.Tıpkı; bilirsiniz ingilizceyi ama konuşmaya gelince pratik yapmaya gelince kalıverirsiniz.Napalım bizde doğru yanlış pratiğimizi geliştiriyoruz.Bazen kendi annemizden kalan adetler ,bazen kitaplardan okuduklarımız bazen kendi duygularınız karşıyor hepsi birbirine.Ama neden belli sonuç belli asıl oyuncu belli onun üzerine ne kadar yanlış yapabilirim diye de düşünüyorum.
İlahi kırmızı bibere gelince.Her çocuk yapar bu burun karıştırma olayını.Her anne baba kızar söyler söylenir durur.Bizimde başımızdaydı bu olay.İlk başlarda görmemeye çalıştım tepki vermedim gel kızım silelim dedim OLMADI.Dikkatini başka yöne çekmeye çalıştım OLMADI.Burnunu ellediğinde çirkin bir kız olduğunu söyledim temiz cici kız olalım dedim  OLMADI.Kızmaya başladım inada döndü OLMADI.En sonunda anenlerimizin zamanından kalma şu malum kötü söz söylediğimizde dilimize konan acı biberi keşfettim.Canım biber nerdeymiş bu zamana kadar bak Durucum dedim istersen bundan sonra burnunu ellediğinde parmaklarını bu biberin içine sokalım istermisin dedim,kırmızı biberi şöyle minicik bir koklattım.Bu sefer OLDU.Artık ellemiyoruz böööyle kaşıyoruz.Çünkü prensesler öyle kaşırmış:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...