14 Şubat 2011 Pazartesi

EY SEVGİLİLER.....


Bugün sevgililer günü, sevmem ben öyle sevgilliler günü.Bir insanı seviyorsan bir gün değil her gün sev hatırla sadece hadiye almaksa hatırlanmak hiç hatırlama daha iyi diye düşünenlerdenim.
Benim 2 tane sevgilim var sırf  bugün sevgililer günü diye onları çok sevdiğimi söylemiyorum veya buraya yazmıyorum her seferinde her defasında onları çok sevdiğimi dile getiriyorum duyuruyorum bu blogunda sebeplerinden biri zaten bu.
Canım kocam bitanecik eşim sevgilim değil dediğim gibi, kocam artık benim diğer yarım.Beraber uyuduğum ,her defasında sevgili olduğumuz zamnlardaki gibi çarpan kalbi olan, onsuz eğlenemeyen aklının her bir köşesinde her zman onu düşünen biriyim ben tek değilim yani ilklerim var benim sorumluluklarım var benim .
En büyük sevgili en büyük aşk bir bütün elmadan doğan küçük elma Durucuk var bir de .O aşkalrın en güzeli hayatın anlamı yaşamdan zevk almanın en büyük nedeni.
Sizi seviyorum sevgililer hem de deliler gibi.......



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...