21 Şubat 2011 Pazartesi

ENERJİ YIRTIĞI....


Ben bu kas yırtılmasına enerji yırtılması diyorum.Benim bey sevmez öyle oturmayı,yarım saatten fazla oturursa bitleri pirelenir duramaz yerinde.Haftada bir halısahası vardır başka da hiç birşei yoktur.Her hafta benim dırıdırıma azmedip gider o halısahaya kendini yıpratır canı çıkmış bir şekilde gelir eve.Yine bir haftaiçi yine salı ve yine halısaha .Dırdır etmeyesim tuttu nasıl olsa gidiyor dedim .Saat 10 a beş kala aradı beni direk telefonu nereni kırdım hayatım diye açtım.Kırlmadı yırtıldı dedi.Ben demiştim dese miydim demesemiyim.Ama o anladı benim kıs kıs gülmemden.Ben demiştim ama aşkım o enerji bir salı günü yırtılcak veya kırılcak demiştim......
Durucuk pek tepki göstermedi alçılı ayağa hatta olayı abartıp üzerine oturup sallanmayı bile denedi.Neyse 2 hafta kalacak 2  hafta pek gezemeyecek.Eczanenin demirbaşlarına eklendi şimdiden.Haftasonu cumartesi oturduğu pazar akşam kalktığı koltuk bile şaşırdı sevgilime durunun şaşırmadığı kadar.Biraz dinlen sevgilim kasaya çok yakıştın burdan seni izlemek zevk veriyor bana.....Yanlış anlamayın sadistliğimden değil onu çok sevdiğimden ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...