Az ordan az burdan.. selçuk ecza deposunun satış etkinliği vardı.Antal yada gitmesek olur mu olmaz tabi.Biraz ticaret yapalım biraz da hava değişikliği olsun dedik ve gittik Antal yaya Çocukalrı soracak olursanız .Ahmet Arın emdiği için onu almak durumundaydım.Duru hnımı ise günler öncesinden aşılamaya başladım.Biz toplantıya gidicez sen de ananen de 3 gün kalıcaksın Ahmet Arını da Melek Teyzesine bırakıcaz dedik.Üzülmesin diye.Paşayla beraber ilk tatilimiz olacaktı.Paşa bizi çok üzmedi.Uçağı da emerek atlattık.Bir de paranox yaptık.Kulaklar şişmesin diye.Duru da da öyle yapardık:)
İndiğimizde beklediğimiz kadar sıcak değildi Antalya .Akşam inmiştik çünkü.Ertesi sabah bizi güzel bir güneş uyandırdı.Merhaba yaz dedik.Kahvaltımızı yaptık güneşte biraz kemiklerimizi ısıttık.Biraz alışveriş yaptık.Biraz dinlendik.Yani tatil ve alışveriş çok güzel geldi Antalya tam mevsimindeydi.Biz de onun tadını çıkardık.Teşekkürler selçuk ecza deposu:)))
Tatilin tek kötü yanı kızımı çok özledim.Geldiğimde o da beni çok özlemiş birbirimize uzun bir süre sarıldık.Ve onu kocaman tebrik ettim çünkü bir kere bile huysuzluk çıkarmamış.Aferin benim güzel kuzuma....
Çam ağaçlarının altında oksijennnn alırken ve güneşi depolarken....
Biz alışveriş yaparken Ahmet Arın da reklamlarla ilgileniyordu:))))




























