20 Kasım 2012 Salı

MERHABA....

Merhaba dedim çünkü yeni hayat yeni alışkanlıklar yeni bir yıl herşeye merhaba.Unutmuş olabilir miyim acaba yazı yazmayı dedim .Oturdum klavyenin başına 1 yılda neler geçti neler değişti onları yazayım dedim .


Artık 4 kişiyiz koca bir DÖRT .Hyatımıza daha gireli 3 ay olan küçük bir adam var artık.4 sene önce Duruyla tattığımız duyguları bize yeniden yaşatan küçük bir adam bu.
Geçen sene aralıkta öğrendik haytımıza bu miniğin gireceğini.Heycanla bekledik kızmıydı erkek miydi Duru napacaktı .Nler değişcekti.Acaba unutmuşmuyduk.Acaba yapabilirmiydik zorluklar bizi mi bekliyor derken.Kendimizi 9 ay boyunca hazırladık.Biz zaten hazırlardık kendimizi önemli olan DURU ydu.
İlk öğrendiğinde anne bu çok güzel bişey diye tepki verdiğinde anlamıştım doğru yoldaydık.Kızımızla beraber herşeyin üstünden gelebiliriz diye düşündük.Doğru da düşündük.Duru kolay adapte oldu.Hamileliğim de çok güzel ve rahat geçti.Duru da olduğu gibi son güne kadar eczanedeydim.Sıcaklar haricinde beni yoran birşey olmadı.



Veee geldik 9. ayın sonuna.Tarih:06,08,2012. biraz sıkıntılı geçen doğum macerasından sonra hepimiz sağlıklı birşekilde geldik evimize.Bu minik adamın adı Ahmet Arın oldu.Ahmet eskilerden geln benim hayatımda çok ama çok önemli bir yeri olan dedemin adı .Arın ise ablasıyla aynı anlama gelen temiz saf duru demek.Bu minik adam üç buçuk aylık oldu.Çabalıyoruz unuttuklarımızı yeniden öğreniyoruz .


Hayat çok daha güzel oldu.Beklentiler bizi mutlu eden şeyler daha da çok oldu.Yorgunluklar tabiki 2 katına çıktı ama herşeye değer onların yüzündeki o gülümse eşdeğeri bulunmayan kokuları herşeye değer.Sizi çok ama çok seviyorum kuzularım.İyiki bu genç yaşımda boyumdan büyük işlere kalkışıp size sahip oldum.Artık hayat benim için herşeyden çok daha güzel.......

1 yorum:

  1. Şansları bahtları açık olsun her ikisinin de sizlerden ayırmasın Allah :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...