26 Kasım 2012 Pazartesi

KARDEŞ....


Kardeştir insanın hayatını ilk paylaşmaya başladığı kişi.Kardeştir kalbinin aklının yarısının ilk onda kaldığı kişi.Kardeştir arkadaşlıktan dostluktan akrabalıktan herşeyden çok öte olan kişi.İlk kıskandığın kişi.Odamı ilk paylaştığım kişi .Mutsuzluğunun mutsuzluk mutluluğunun mutluluk hayal kırıklığının hayal kırıklığı getiren ilk kişi.Belki de ilk kavga ettiğin ilk küstüğün onun hayatının sanki senin hayatın gibi hissettiğin yani hayatında ilk herşeyi yaşadığın kişi kardeştir.

Olmalı bence herkesin bir kardeşi.Yanında
olmasa bile varlığını biryerlerde hissetmelisin.Üzüldüğünde kalbin cıs etmeli, sevindiğinde ondan daha çok heycanlanmalısın.Canın olmalı .Herzamn yanında olmasını istemelisin.Beraber öğrenmelisin ,düştüğünde elini ilk o tutmalı ağladığında ilk o silmeli gözünü.Olmalı herkesin benim gibi kardeşi olmalı bence..Çok istemelisin ki benim gibi yanında olmalı.Seni çok seviyorum yanımda olduğun için benim kardeşim olduğun için...







3 hafta oldu.O nun mutluluğunu paylaştık .Hayatında yeni bir sayfa açtık hep birlikte.Düğün yaptık eğlendik ağladık sevildik üzüldük ama her şeyi beraber yaptık.Mutlu ol canım benim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...