26 Kasım 2012 Pazartesi

DURU DA BÜYÜYOR...



Büyüyor gözümüzün önününde yılların nasıl geçtiğini anlamadan.Daha dört yaşında kocaman abla oldu.Kardeşine bilmişlik taslıyor ben senden büyüyüğüm ilk önce ben çıktım annemim karnından diye.Seviyor kardeşini ama dozunu biraz ayarlayamadan



.Canım kızımın doğum günüydü ayın 15 i. Bu sefer dışarda kutlamaya pek yüreğim kaldırmadı.Doğumdu teyzoşumuzun düğünüydü derken tatlı bir yorgunluk vardı.Kuzucuğada sordum doğum gününü nerde kutlmak istersin diye.Kreş de dedi. Benim de canıma minnetti tabi.Biraz süsler biraz hediyeler derken bir günde hazırladım doğum gününü.Ananaesi teyzesi babannesi halası derken hepberaber arkadaşlarıyla güzel bir doğum günü kutladık.


 Küçük kuzu büyüdü abla oldu.Neler değişti 4 yıl da. Artık gerçek bir abla oldun.Önünde seni izleyen seni taklit etmeye çalışan senin örnek olmak zorunda olduğun bir kardeşin oldu.Bu sana inanılmaz yakıştı.İyiki seni doğurmuşum iyiki benim kzım olmuşun daha seninle neler öğrencez daha neler yapcaz.Seni çok seviyorum minik kelebeğim.Hep birlikte nice nice yaşlara....




 Teyzoşumuz da oynadı bizimle....


 Pelin teyze Tülay Teyze ve Çiğdem öğretmen her zamn olduğu gibi Durucuğun yanlarındaydı.Çok seviyoruz onları...

 Arkadaşlarımız pasta gerçek mi diye bir kontrol ettiler....:))


 Cerencik bütün minnoşluğuyla ,Duru da bütün abla şevkatiyle:)))

 Barbie temamız Durunun seçimiydi.Fatura kesiminden sonra 1 günde hazırlanabilen süslerimiz....

 Anane ve babanneyle oynamak hele harikaydı.....


 Halamız ise herzamnki hibi yanıbaşımızdaydı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...