7 Ocak 2010 Perşembe

SONUNDA.....


Sonunda diye başladım yazıma çinkü herşey sonunda oldu.Evimize taşındık sonunda...2010 a girdik sonunda....artık bloguma yazabiliyorum sonunda.....:)))Anlayacağınız herşey tıkırında zor olsada çok güzel gidio İnanıyorum bu senenin bize sağlık mutluluk huzur para hepsini aynı anda getireceğine.İnanıyorum çünkü inanmak zorundayım beni mutlu edio kızımı mutlu edio kocamı mutlu edio.2010 adından da anlaşılacağı gibi 10 numara bir yıl olacak...Yılbaşı gecesi neler yaptık?Bütün aile yeni evin şerefine bizde toplandık .Hepberaber güzel hediyelerle dolu tombalalı bir yılbaşı geçiridik .Benim minik farem çok güzel oynadı bayılıo bu müzik olayına.Helede yanında ekürisi hasan mert olunca değmeyin keyfine.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...