24 Ocak 2010 Pazar

EVDE OLMAK GÜZEL....



Tamam gezmek güzel,eğlenceli ama evde oturmanın da tadı çok başka dışarda sokak lambasının altından yağan karı seyretmek, elinde sıcak birçay yudumlak var mı bunu keyfi:))) Çok soğuk dışarısı çoookk üst üste giyin  atkını tak bereni tak eldivenini tak tamam güzel kabul ediyorum karın da tadı bir başka ama ben yazı seviyorum sıcağı seviyorum.Hep böyle evde oturcaksak kışı da seviyorum hatta bayılıyorum.Duru da bu işi çoksevdi  anne yanında baba yanında keyfi yerinde .Caillou çılgınlığı bizi de vurdu sonunda.Televizyon izleyemez olduk alıyor getiriyo kumandayı eline aç diyo caillou naparsınız açarsınız kötübi anne miyim ben acaba???



Duru caillou nun içine girmişken tahats me.....



Çikolata yemek harika hele kendi elimizle yemek çok çok harika çikolatalı beyaz koltuklar onlar daha da bi harika oldu görmeniz lazım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...