24 Ocak 2010 Pazar

KARDAN ADAM YAPALIM BURNUNA HAVUÇ TAKALIM.....


Nihayet sonunda kar geldi hem de gümbür gümbür geldi.Tam da söylediğim gibi kardan adam yapıp burnunada havuç takmak istemiştim kızım biraz büyümüşken.Ama bizim kız hiç mi hiç hoşlanmadı bu kar işinden.Dün akşam teyzemiz ananemiz dedemiz gelmişti zorlu hava şartlarından sonra ama daha buralara kar düşmemişti.Bizde ha yağdı ha yağcak derken beklenen beyazlık biranda geldi yavaş yavaş sindire sindire yağyıodu .Duru camdan bakıp taklidini yapıodu karın elleriyle :))


Sabah kalktığımızda heryer inanılmaz güzel ve bembeyazdı ama evde mahsur kalmıştık arabamız hayatta evin önünden hareket edemez haldeydi.Biz halimizden memnunduk sıcak evimiz anane dede teyze. Kahvaltı ettik durucuk uykusundan uyandı çorbasını içti ben gayet hevesli duruyu giydirdim kendim giyindim doğruuu dışarı ama duru kara basmaya çekiniodu ağlıodu İnanmıyorum benim kızım kar soğuk sevmiyor.Olsun belki seneye hoşlanırsın kardan da kardan adamı seneye yaparız burnunda havucunu takarız aşkım....Yeterki sen büyü yeterki sen iste........




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...