17 Ağustos 2011 Çarşamba

KREŞ 4 5 6....


Annecim sen de gel benimle kreşe eczaneye gitme diye başlanan cümleler.Ben bugün kreşte şunu yaptım bunu yaptım diye devam eden cümleler .Yarın kreşe giderken şunu giycem denen cümleler .Tekrardan başa sarıyor ve aynı şeyler tekrarlanıyor.Ne kreşten vazgeçiliyor ne de anneden .Beraber yukarı çıkıyoruz annecim gitme diye ağlamaya başlarken aşağıdan kameradan bir bakıyorum Duru gayet adapte olmuş ağlayan çocuk gitmiş.İşte burda anne baba kullanım klavuzu işe yarıyor.Bu kullanım klavuzunu kendileri yazıp kendilerini kullanıyorlar bizi de eritiyorlar.Olsun sabır taşı devreye girer bizde de ilerde anlatıp güleriz seninle seviyorum seni hem de çok.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...