18 Nisan 2011 Pazartesi

DURU ^SUZ^ İZMİR......




Babam bizi çok gezdirirdi.Her haftasonu her tatil bir yerlere gider değişik yerler görürdük.Bir İzmir kalmış benim görmedğim.Uuzn zamanlardan beri de çok istediğim.Fırsat bu zamanaymış.Yusuf abinin ailesinin yanına gittik misafir olduk.Pek misafir değlidk kendi evimizgibiydi herşey:)Gezmekten zaten uyuduğumuz yeri bilemedik gece.Duru cuğu almadık .Ananesine bıraktık onu.Biraz alışsın istiyorum.Biz olmada da en azında 2 3 gün kalabilmeyi öğrensin istiyorum .Çok zor oldu ayrılmamızz.Yok yok yanlış anlamayın onun için çok kolaydı dedesi ve ananesine gidiyordu çünkü.Ben bir gün boyunca anlattım ona biz uzağa gidicez sen ananen ve dedenle kalacaksın sonra biz gelcez ve uslu durduğun için de sana ödül getircez dedik.Ve o bunu hafızaya kaydetti.Onun için de zor olmadı 2 gece ayrıydık sadece .Pazar günü döndüğümüzde bize tavır alırmı acaba diye korktuk ama benim minnoşum bizi bütün özlemiyle sevgisiyle beklemişti.Öpüştük kokuştuk ödülüm nerde dedi.Ödülüyle oynadı ve herşey onun kafasında canlandırdığı gibi yani bizim anlattığımız gibi olduğundan hiç bir aksaklık olmadı.Teşekkürler minnoş şimdiden bizi anladığın için.Seni çok seviyoruz.......


İzmire gelince İzmir harikaydı tam da düşündüğüm gibiydi herşey Işılla Yusuf rehberliğinde daha da harikaydı.Yedik içtik gezdik ve eğlendik.....


2 yorum:

  1. off memleketimi görünce bir hoş oldum..benim yerimede havasını soluyup suyunu bol bol içseydiniz keşke...
    Güzel ve keyifli bir gezi olmuş.Fotolar süper...

    YanıtlaSil
  2. bol bol havasını çektim içime çünkü şansımıza hava inanılmazdı.Gezebildiğimiz kadar da gezdik ama bir okadar daha merak ettiğim yerler var.Bir dahakine artık...

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...