23 Aralık 2010 Perşembe

MUTLU...



Bugün mutlu olasım var.İnsanın mutlu olası var diye mutlu olur mu hiç olur olur isterse herşey olur.Bugün reçetelerimi hala neden bitiremediğimi değil onların ne çok oldğunu ,çekleri nasıl ödeyeceğimi değil elbet günü geldiğinde baba matikten alabilecek olduğumu,Durunun neden bu kadar yaramaz ve anneci olduğunu değil beni ne kadar çok  herkesten sevdiğini ,eczanenin ne kadar dağınık olduğunu değil iş yoğunluğundan yapılamamış olduğunu düşünmek istiyorum yani mutlu olmak istiyorum ve mutluyummmm...Asıl mutlu olmanın ana nedeni ise Durunun bana bay bay annecim diyip bana gelirken mama al demesi olabalir mi acaba diye de düşünmeden edemiyorum:) Birazdan bir kahve molası ve muhabbetle daha da mutlu olucam....
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...