29 Aralık 2010 Çarşamba

MELEK NİNEM....


Daha yeni sabah aldım haberini hiç birşeyini almadan koskoca yaşanmışları bırakıp gitmişsin .Nereye yolculuk daha yeni torunun torununu görmüşken diyecektim bir baktım yoksun gitmişin.Garip bir duygu herkese nasip olmaz bu duygu insanın annesinin ananesini görmek ona torununun torununu göstermek .Anlatılabilecek gibi değil yani.Ninem benim iyiki senin varlığını hissedebildik iyiki duruyu kucağına alıp onu öptüğünü görebildik.Üzülmüyorum gittiğine mutlu gittiğin için hep arkanda hep güzel ananeler babanneler bıraktığın için.Teşekkür ediyorum sana burdan birkez daha yaşananlar için bundan sonra senin yolunda yaşanacaklar için.Kulağımda hala uşacuklarım gelmiş demelerin silinmiyecek de .



Koca bir çınar devrildi bugün ama kimsenin canını yakmadan acıtmadan tebessüm bırakarak ayrıldı bugün.Mekanın cennet olsun ninecim cennetin kapılara sana her zaman açık olsun ninecim .Seni çok seviyoruz seni çok özleyeceğiz.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...