1 Şubat 2010 Pazartesi

BİLEMEDİM BEN BU İŞİ....


Bu haftasonu muratın doğumgünü evlilik yıldönümü nedeniyle kocacımla romantik bir haftasonu geçirmek için balayımızıda geçirdiğimiz abanta gittik.Gittik gitik ama durucuğu almadık bir akşamlığına ananesine bıraktık.Duru aslında halen daha emiyor sadece geceleri emiyor çünkü beni görmediği zamanlarda aramıyor bu meme olayını.Biz de bir deneyelim dedik bakalım bu duru hanım napıcak diye.Gündüz gayet güzeldi çünkü ikimizde alışkındık yanyana olamamaya.Ama güneş batmaya başladı gece karanlığı çöktü uykumuz geldi ve yattık hadi uyuyun uyuyabilirseniz.Kızımdan ayrıldığıma mı üzüleyim süt bezlerimin şişp ateş yapıp ağrımasına mı üzeleyim.İki kapı da kızıma çıkyor ben uyumamaya razıyım fişi takılı uyumaya da razıyım yeterki kızım yanımda uyusun yeterki yanımda olsun.Doğru mu diyorum doğrumu yapıyorum ama ben kızımsız yapamıyorum.
Gelelim haftasonuna ; hayatıma bir anda girip bana sevgi dolu aşk dolu şefkat dolu pespembe bir hayat sunan canım kocamın doğumgünüydü .Hayatım iyiki doğdun iyiki benim kocam oldun iyiki bebeğimim babası oldun seninle beraber nice nice mutlu yıllara .Bundan sonra her gözümü kapatıp açtığımda senin yine orda benim yanımda olduğunu görmerk harika çünkü sen harikasın çünkü sen benim kocamsın...
Haftasonu kocamla beraber çokçok güzel birhaftasonuydu ama kızımsız çok çok kötü bir haftasonuydu   bilemedim ben bu işi....

4 yorum:

  1. mutluluğunuz hiç azalmasın canım

    YanıtlaSil
  2. buda size bir tecrübe olmuştur.Onsuz bir hayat olmayacağını yani onlarsız bir yaşamın olmayacağını.Herkes bilirki oraların sessiz ve duru güzelliğini ama DURU suz olmayacağını onu çok seviyorum...amcan

    YanıtlaSil
  3. evet doğru söylüosun valla burak uyumamaya razıyım yeterki yanımda olsun....

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...