18 Ağustos 2009 Salı

ÖZLÜYORUMMMMM....

Bu çalışan annelerin sürekli kullandığı bir kelimedir muhtemel .Çünkü ondan ayrı kaldığım zaman onu çok ama çok özlüyorum Her akşam eve gittiğimde her gün yeni birşeyler öğrenmiş ,her defasında daha büyümüş oluyor.Böyle olunca zamanın nasıl geçtiğini hiç ama hiç anlamamış oluyoruz.Her büyümesini her yeni yaptığını ilk ben göriyim ilk ben tadıyım istiyorum ama olmuyor çünkü çalışıyoruz onun için hepimiz için hayat için çalışmamaız gerekiyor.Aslında ben diğer annelere göre daha da bir şanslıyım kendi işim oluğu için istediğim zaman yanına gidip doyasıya koklayıp öpebiliyorum.Bu beni kendime getiriyor sabahki halime tekrardan geri dönüp yataktan yeni kalkmış gibi oluyorum.Bütün özlemlerin böyle çok kısa sürsün akşama kadar seni çok seviyorum canım kızım......

1 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsın
    Mesaide olduğum her an benim de gözüm saatte. Şimdi uyumuştur , uyanmıştır . Ya da acaba beni özlemiş midir? Her gün bunları düşünerek geçiyor. İyiki hala emiyor ve yanıma geliyor bunun için. Geleceği saati iple çekiyorum.
    Anne olmak ne harika bir duygu

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...