13 Mart 2013 Çarşamba

GÜNLERDEN LİMON OLMASIN....


Bugün günlerden çarşamba.Sabah güneş vurdu kenardan gözüme.Bir baktım Ahmet Arın paşanın yanındayım:))Gece kimin yanında nerede yattığımı bilemiyorum.Bir Duru anne diyor onun yanına koşuyorum bir paşa mızlıyor oraya koşuyorum Eğer uyanırsam belim ağrıdıysa atıyorum kendimi kendi yatağıma.Ama bu paşanın emme vaktiyle Duru cuğun anne  vakti denk gelirse olanlar oluyor.Evde bir bayram havası her odadan bir ses çıkıyor.
Gözümü açtığımda dünyanın en güzel gözleriyle uyandım bugün .Bu gün güzel geçecek alıyorum havadaki o kokuyu.Evrene gönderiyorum enerjimi huzursuzluk kötülük ve sıkıntı ne olur bugün benden uzak olun.Bugün güzel olacak...
Bu tatlı şekeri limon bile bozamıyor.Böyle ekşi bir güzellik var mı?????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...