27 Şubat 2013 Çarşamba

BİRİKİM...


Birikim yapmayı öğrenmeli şimdiden.Alışkanlık yaratmalı diyorum ama İNŞALLAH diyorum :)) Paranın ne olduğunu nereye yatırıldığını şimdiden görsün istedik.Kumbara dolmadı tabi bir anda anne bak hala boş dedi.Bak gördün mü dedim.Biz hergün bu kumbaranın dolması için çalışıyoruz dedim.O kocaman gözleriyle anlamaya çalışmak istedi .Ama kafasının bir köşesine yazdı onu ben anlıyorum onu.
Kumbaramız doldu taşıyamaz olduk.O bozuk paralar öyle ağır geldi ki ona.Anne sen taşı dedi.Sabah erkenden kalktık kreşe gitmeden önce bankaya Tahsin e uğradık.Aldık poçamızı da kahvaltımızı da orda yaparız dedik.
Tahsin onu ayakta karşıladı.Benim en değerli müşterim hoşgeldin dedi.Bziimki bir hvalarda ama ne olacağını anlayamadı.Açtık kumbarayı döktük masaya.Üst üste dizdik birlikleri beşyüzlükleri onlukları.Uzun sürdün sayması.O da o arada hem yiyor hem bize laf yetiştiriyor.Anne ne çokmuş dimi diyor:)En sonunda bitti saymamız kocaman 143 lirayı tahsinle elele tutuşup vezneye gidip yatırdılar.










Benim güzel kızım da bu para işşine böylece girmiş oldu:)))Saycak çok paraların olur inşallah güzel kuzum.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...