12 Aralık 2011 Pazartesi

DEDEME...

Dün akşam bir yazı okudum çok duygulandım.kuzenim cihangir Pusula gzetesinde konuk yazar olduğunda Hüseyin Şekere bir yazı yazmıştı .O da cihangire dedemle ilgili anılatrını yazmış.Özlemişim ya..
Tek kaybettiğim tek özlediğim şimdiye kadar....Pilav üstü dönerlerini,her meyve et aldığında alt kattan başlayarak bastonuyla kapıları çalışını.Her sabah dükkana giderken eyvallah demesini.Yazları sahildeki çay bahçesinde oturup gelen geçene sade gazoz ısmarlamasını.Fötr şapkasını bastonunu taktığı kravatı mendili ceketi .Her zamn itinalı düzgün temiz giyinişini.Her boş vaktimizde bacaklarına yaptırdığı masajları.Bir gün beni erkek traşı yaptırdığını.,Aldığımız harçlıkları aldırdığımız onca oyuncağı ,ağzındaki altın dişini ,uyuşukluktan nefret ettiğini her seferinde dile getirişini ,cicoş diye bizi sevmesini hiçbirşeyi unutmadım dedem hala yanımızdasın her pilav üstü döner yediğimde her şişe cola içtiğimde hep sen yanımdasın dedem.Seni çok seviyorum üzerinden 15 sene geçmesine rağmen hala yanımızdasın ve hep öyle olacaksın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...