15 Kasım 2010 Pazartesi

İYİ BAYRAMLAR...


Bu saatte blogda ne işim var bilmiyorum ama neden bu saatte hala uyumuyorum biliyorum.Bayram muffinlerimizi yaptık duru hanımla ,onu uyuttum ortalığı topladım,yarın malum bayram giyecekelri hazırladım,valiz topladım derkeeen saat geçti.Ben eskidende böyledim bayram gecesi uyuyamazdım .Aslında şimdi giycek yeni ciccilerim de yokşöyle parıl parıl parlayan rugan ayakkabılarımda onları başucuma hazırlayan annem de yanımda değil.Peki ne beni bu kadar heycanlandırıyo da uyutmuyor.Şu an yatağında mışılmışıl uyuyan prenses duru .Çünkü kıyafetlerini hazırladım ayakkabısını koydum çorabını bile seçtim.Onun bayramı beni heycanlandıran anne olmak böyle bişi demekki.Bayramda kendini unutup ona yeni ciciler almak..Kızmamak lazımmış annelere:))))
Herkese sevdikleriyle beraber nice bayramlar.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...