13 Kasım 2009 Cuma

1'E 2 KALA....İYİKİ DOĞDUNNNN.......


Ne zormuş böyle her bir işi aynı anda yapmaya çalışmak.Ev tadilatı biryandan Duru hanımın doğumgünü hazırlıklarıbir yandan eczane bir yandan....Ama mutlu oluyorum insanın işe yaradığını farketmesi bişeyler üretmesi sonucunda güzel şeylerin olacağını düşünmesi çok ama çok güzell.Akşam yatağa yatıp o minik boynundan bir koku aldığımda hele tarifi yok bu duygunun....
Düşünüyorum da ben neden ereğliye geldim nasıl oldu da muratla tanıştım nasıl oldu da ben anne oldum ve nasıl oldu da bunların üzerinden seneler geçti.Herşey dün gibi daha geçen sene bu zamanlar karnımdaydın minik kuşum tıpkı bir kuş gibi çırpınıyordun yanımıza gelmek istiyordun bir an önce Bizde seni sabırsızlıkla bekliyorduk bir an önce kokunu içimize çekmek seninle uyumak seninle hayal kurmak istiyorduk.Ve 15.11.2008 sabahı 11 de aldık seni kucağımıza yoktu bunun tarifi anlatamıyodum nasıl birşey olduğunu.Duygumu anlatan tek şey gözlerimden aşağıya doğru yavaşça süzülen bir yaş....Bütün yaşlar böyle olsa keşke
.Seninle büyümek istiyorum minik kuşum.Sen ilk baba dediğinde ilk anne dediğinde sanki bu kelimeleri ilk defa duymuş yeni öğreniyormuşum gibi seviniyorum mutlu oluyorum.İlk emeklediğinde başarmanın verdiği hazı ilk defa hissediyorum ,ilk adımını atıığımda sanki daha önceden yürümüyormuşum gibi özgürlüğü daha da hissediyorum, seninle büyüyorum kuşum.İlk tattığın yemekleri bende ilk seninle tadıyorum çünkü lezzetleri bir başka güzel çünkü sen varsın yanımda kuşum ve hep sen olacaksın...Seni çok seviyorum kuşum iyiki babanla tanışmışım iyiki onunla evlenmişim ve iyiki senin annenim ve çok özelim.......İyiki doğdun minik kuşummmmm.....

2 yorum:

  1. Allah evladınızın acılarını sizlere göstermesin...
    Nice mutlu sağlıklı sevdikleriyle senelere minik prensese :)

    YanıtlaSil
  2. çok saol fundacım hepberaber nice senelere inşallah....

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...