18 Mart 2013 Pazartesi

İYİ Kİ DOĞDUN....


İyiki doğdun iyiki benim babam çocuklarımın dedesi oldun.Özlediğim dedemi sen de tekrar yaşıyorum.
Kulağımda hala bastonunun sesi Hala kulağımda kapıya vurup eyvallah demesi.Bir muzu bir eti bizsiz yemiyişi aklımda hala.Cicoşlarım benim diye sevmesi bizi hiç gitmiyor ki hala burnumun direğini sızlatıyor.Özledim dede sevgisini elinden tutup oyuncak almaya gitmeyi özledim.


Ama seni babamı gördükçe dindiriyorum özlemimi .Senin torunlarına bakışını sevgini gördükçe İşte benim babam diyorum.Yorgun bakışların, senelerin verdiği omuzlarındaki çöküş bizi gördüğün zaman bir an da silinmesini görüyürum ve çok seviyorum seni.İyi ki doğdun canım babam iyiki doğdun seni çok ama çok seviyoruz hep bizimle ol......Biz beraber olduğumuz sürece sen annemle bizim yanımızda olduğun sürece zor hiç bişi yok .Sen yeter ki OL!.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...